سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده,فرش سجاده ای, فرش سجاده,سجاده فرش, فرش نمازخانه,فرش مصلی,فرش سجاده ای مساجد, فرش محرابی,فرش سجاده ای کاشان,قیمت فرش سجاده ای,فروش فرش سجاده ای,خرید فرش سجاده ای,

سجاده فرش ، فرش سجاده ای

سجاده,فرش سجاده ای, فرش سجاده,سجاده فرش, فرش نمازخانه,فرش مصلی,فرش سجاده ای مساجد, فرش محرابی,فرش سجاده ای کاشان,قیمت فرش سجاده ای,فروش فرش سجاده ای,خرید فرش سجاده ای,


برای افزایش طول عمر و استفاده مطلوب تر و راحت تر از سجاده فرش ها لازم است نکاتی را پیش از نصب، هنگام استفاده و همینطور هنگام شست و شوی فرش در نظر بگیریم.

پیش از نصب:

·         سجاده فرش را کاملا اندازه محل مورد نظر سفارش دهید تا از تا خوردگی و در پی آن آسیب فرش اجتناب شود.

·         محل نصب سجاده فرش باید کاملا تمیز و عاری از گرد و خاک باشد تا پشت فرش آسیب نبیند.

·         بهتر است سرامیک ها و موزاییک های لق تعمیر شوند تا سجاده فرش حرکت نکند، آسیب نبیند و شکل نامطلوبی پیدا نکند.

·         بهتر است سجاده فرش مستقیما روی زمین نصب شود و موکت ، پلاستیک و ... زیر آن قرار نگیرد تا از حرکت و جابجایی آن جلوگیری شود و حشرات در الیاف آنها جمع نگردند.

 

هنگام استفاده:

·         سجاده فرش ها را باید حداقل هفته ای دوبار بر خلاف خاب فرش جارو شوند.

·         در قسمت هایی که در مجاورت نور خورشید قرار دارند بهتر است پرده ای  (برای پنجره یا در و... ) نصب شود تا از تابش مستقیم آفتاب به سجاده فرش جلوگیری شود.

·         در صورت قرار دادن اشیای سنگین و برای طولانی مدت روی سجاده فرش، بهتر است تکه ای موکت و... زیر آنها قرار داده شود.

·         بهتر از هر از گاهی سجاده فرش ها بررسی شوند تا مورد هجوم حشراتی مثل موریانه و بید  قرار نگرفته باشند. نظافت و تهویه هوای مناسب محل می تواند در جلوگیری از این اتفاق موثر باشد.

شستشوی فرش

·         برای شستشو بهتر است سجاده فرش را به قالیشویی ها بسپارید. در صورتی که مایلید خودتان شست و شوی سجاده فرش را انجام دهید ابتدا گرد و غبار آن را خوب بگیرید.

·         از پاک کننده های مناسب الیاف و رنگ سجاده فرش برای شست و شو استفاده کنید.

·         پس از شست و شو سجاده فرش را با دستگاه یا پارو آبگیری کنید و دقت داشته باشید نیرو و فشار بیش از حد به سجاده فرش وارد نشود.

·         برای خشک کردن سجاده فرش آن را پهن کنید و برای جلوگیری از آسیب به سجاده فرش از لوله یا تا کردن آن بپرهیزید.


سجاده فرش    فرش سجاده ای    فرش مسجدی    فرش مصلی     فرش حسینیه    فرش تشریفات     فرش هتل    فرش ماشینی     فرش کاشان     persian rug   persian carpet    mosque carpet     mosque rug   prayer rug      prayer carpet

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.